internetcafe

hej gott folk!
nu sitter jag pa ett internetcafe precis vid finchley road station.
en pund for en timme, webcam , mic och sa kan man plugga in sa jag kunde lagga over bilder fran mobilen.
skitbra, sa kommer nog sitta har en del framover.

drog somsagt igarkvall och javlar vilken skon kansla!
motte upp mimmi vid sainsburys och handlade lite.
blev firande med varsen paket glass och ol :D
just nu sitter jag o vantar pa att hon slutar skolan, vilket ar om typ en timme.
da drar vi till ikea och koper madrass och grejer till mig, och sa ska jag lamna mitt cv med.

har suttit har en halvtimme nu och ska borja kolla gumtree osv.
jag ar desperat efter ett jobb.
jag har klippt mig med!
tog forsta salongen jag sag och dom var turkar, skittrevliga.
varsta typ "can i take your coat?" , "Would you fancy some coffee or fruit tea?"
borjade med att bli schamponerad, utan att be om det haha.
tror han schamponerade mitt har i typ tjugo minuter.
han bara " your about to fall asleep ye? " haha och det var jag verkligen.
sjukt skont!
sa nu ar det kortare, riktigt skont.


nu blir det jobbsok!
ni kommer hora fran mig mer snart jag lovar :)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Förstår att det var skönt att lämna the hellhole. Behöver du aldrig mer tänka på dem mer :D Vad skönt o fått håret klippt, ser snyggt ut, men jag har nog aldrig sett dig i en frisyr du inte passar i :)

2009-12-04 @ 17:01:34
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0