Jobbintervju

Hej gott folk!

Jag var pa en jobbintervju idag, ett sekreterarjobb, jag lovar den tog inte mer an tio minuter.
det tar ungefar tio minuter att ga dit fran mimmi och det ar ett litet kontor, men valdigt busy.
Mina arbetsuppgifter kommer att vara att sitta vid ett kontor, svara telefon och sitta vid datorn.
Det ar ett foretag som fixar dorrar efter inbrott.
Mina arbetstimmar ar 30 timmar i veckan och jag far 1000 pund i manaden.
fast, jag maste skatta med.
har ingen koll pa det systemet an men maste till banken och maste hitta ett jobbcentre for att fa mitt national insurance number.

 

Jag sitter nu pa internetcafet och fick aven ett samtal fran en katarina for en stund sen.
Hon jobbar pa en rekryteringsfirma som rekryterar inom varden.
Hon gav mig lite tips om att soka usk-jobb osv, hur bra som helst!


Tank en sak, pa sondag 09.59 gar min buss till stansted, precis har utanfor internetcafet kommer jag sta med min bla resvaska och vanta pa bussen.
jag landar i kopenhamn 16.20 svensk tid.
sen taget fran kastrup till lilla hassleholm :)



mimmi slutar vid ett idag, da ska vi ga och tvatta, kostar tre pund :/


Kommentarer
Postat av: Syster yster

ska bli så skoj att vi kommer hem båda två :)

2009-12-14 @ 17:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0