snart åker jag!

då var det snart dags att åka tillbaka till london igen.
imorgonbitti tar jag tåget härifrån och det är blandade känslor.
hade velat stanna kvar och festa järnet med frugan. men samtidigt så känns london som mitt andra hem och det ska bli skönt att få komma tillbaka.

det blev ingen tatuering igår, ganska surt :/
tänkte kolla upp tatuerare i camden town, har hört att dom är bra där.
men det blev fest!
började hemma hos elin sen vidare till björket.
hade en grymt galen och kul kväll =)

 

på måndag blir det att provjobba på the devonshire.
dresscode; totally black! hahah
det blir säkert skitbra, behöver ett jobb! ska göra mitt allra bästa.

 


Kommentarer
Postat av: Thessie

åh, jag kommer sakna dig!

2009-12-27 @ 01:09:52
URL: http://pragner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0