Sweden!

Nu är jag hemma i hässleholm.
eller jag har varit det i över ett dygn.
tog bussen från finchley road tjugo i tio igår ( förrgår) morse och var inte i hässleholm förrän vid tio på kvällen.
flyget var TRE timmar försenat.
men jag ska vara glad att jag åkte i söndes för igår ( måndes ) var alla flygplatser i london avstängda pga snö.

syrran och mamma mötte upp mig på kastrup sen tåg till hässleholm.
där väntade middag, potatisplättar med falukorv och lingon + öl, gott? JA!
känns förövrigt sjukt att skriva på ett svenskt tangentbord så om där är vissa bokstäver som saknar prickar över sig så får ni ha överseende med det.
tog mig två minuter att hitta ett @ när jag skulle logga in här haha.
engelska tangentbord är helt jävla ommöblerat.


men iallafall!
idag begav jag och sara oss till stan där jag bland annat valde ut min födelsedagspresent haha.
sara frågade vad jag ville ha och jag skojade till o sa en tatuering, vi gick in till dansken och jag frågade vad det skulle kosta och han sa minst femhundra.
så jag ringde billy och lämnade ett meddelande om att han skulle ringa tillbaka.

vad jag vill ha är ett hjärta ( konturerna bara, svart ) på handleden.
har tänkt på det innan men nu blev jag JÄVLIGT sugen.
jag o frugan pratade om de nu ikväll och hon är med sugen på att tatuera sig så jag hoppas på att göbben ringer imorrn.


men sen mötte jag o sara upp malin och therese =)
blev en runda på stan , pasta och sen en kall promenad hem till kärråkra ( FAN vad sverige är kallt )
det blev kaffe, pepparkakor och nötter.
therese stannade på middag och vi skrämde upp min mamma och pratade med al qaida på msn.
efter det fick vi virus hahahha.


sen blev det itzahks julevangelium, lika bra som alltid.



imorgon drar vi och åker pulka!
vi ska köra över alla ungjävlarna, kungar i backen !
det var ett bra tag sen man åkte pulka så ska bli riktigt nice :)


nu ska jag gå och få ett par timmars sömn innan jag ska upp igen.
godnatt med er :)





 






Kommentarer
Postat av: Sandra

Det hade blivit jättefint med hjärtat :) Igår var nog den kallaste dagen i år, -14 grader eller nåt, innan har det bara varit typ -9 eller -6. Åh pulka :D Kate frågade mig härom dagen om jag åkt nåt, men jag har ingen pulka så det går inte :( känns en aning mobbat o åka själv också, haha ;)

2009-12-22 @ 08:46:43
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0