tatuering

Idag smäller det! troligtvis.



Igår bar det av till eslöv för att fira jul.
Olycka precis utanfor höör så vi tog skogsväg istället.
hade julklappslek, käkade middag och kollade anna anka :)
säg vad man vill om henne, men underhållande är hon fan!
Jag tåg tåget tio i nio hem medans resten av familjen sov där nere.


Idag blir det kalas för mig, sara och pappa klockan tre.
efter det, dvs vid 6-tiden så drar jag och therese till tatueraren, min kan nog inte ta längre än fem-tio minuter att göra.
har jag inte berättat det innan så ska jag ha ett svart hjärta på handleden, fast bara konturerna och lite tjockare än på bilden jag lägger upp.
frugan ska skriva pragner i nacken, riktigt nice
efter det blir det björket med frugan!

 

sen så ska jag provjobba i en bar i chiswick på måndag kväll, blir nog nice.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0