toiletpaper

vaknade valdigt sent idag med, vid tolv rattare sagt.
blev en dusch, lite frukost ( pepparkakor , apple och apelsinjuice )
sen ner till sainsburys och kopa toapapper, vilket faktiskt kan vara ganska pinsamt nar det bara ar toapapper man ska ha, men kopte tva pasar apple med sa det var inte saaa farligt, plus att hon stangde kassan precis efter mig :)

nu sitter jag nere pa internetcafet och har planerat att sitta har i tre timmar, eller har iallafall pengar till tre timmar i mynt, har suttit har i femton minuter sa har en heel del tid kvar.
ska forsoka fixa till mitt cv sa jag kan mejla det.
sen soka sa mycket jobb jag bara kan.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Aaa :) Jag tror det får bli i slutet av januari eftersom Kimmy skulle hjälpa mig med flytt av prylar och så.

2009-12-09 @ 17:20:50
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0