Hårmodell

Idag har varit en ganska okey dag
Började med att jag försov mig lite, men det är ganska vanligt nu förtiden.
var på skolan tjugo i tolv.
efter skolan gick jag och elin upp till syon en sväng, en sväng på 45 minuter! gud vad hon pratar tantan! Visst, hon är jätterolig och hur trevlig som helst, men pratar en aning för mycket.
Sen gick vi vidare till maxi då jag skulle sätta upp papper på deras anslagstavla angående KKS.
sen handlade vi lite, blev ett päron och mörkmörk choklad för mig.
Vi gick sen vidare till bygg och hämtade upp josse och sen skiljdes vi åt vid statoil och jag gick då vidare till kupan second hand för att möta upp sara. Det blev en gul stickad klänning för mig och en blå liten ring,  det gick på 60:-

Sen bar det av till stan, till rockee för att se om vi var dugliga nog för att vara hårmodeller.
Det var jag, sara, elin, josse, therese , ida, sanne och andra tjejer.
Dom frågade mig vad jag kunde tänka mig och jag sa att eftersom att jag har slingat det två gånger nu och ska slinga det mer eftersom att jag vill bli blond så vill jag inte ha någon färg men toning går hur bra som helst.
så hon tänkte klippa det lite kortare och blondera det mer och lägga i någon rosa effekt.
det låter ganska coolt enligt mig.
dom skulle höra av sig om det blev något, jag hoppas verkligen att dom ringer! det hade varit skitkul!

Nu ska jag faktiskt vara duktig och sova, eller iallafall lägga mig i sängen så jag kan varva ner lite.
Hörs imorgon!
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0