Back to school

jajemen, snart är det skola igen, om ca 11 timmar för att vara exakt.
lovet har gått ganska så fort men samtidigt så ska det bli kul att få komma tillbaka till skolan och träffa massa folk och göra lite mer än vad man har gjort nu på lovet.

På fredag är det bowling med kate, björn, eddie, sandra och kimmy.
jag ska göra allt för att slå eddie men vi vet alla att det inte kommer att hända :)

Idag har jag bara legat i sängen och tagit det riktigt lungt.
var en runda på maxi och hos sara med eddie med.
fick en plattång av henne eftersom att det är en spricka i min, så där fastnar hår varje gång man använder den och det gör ganska så ont.
sen har jag inte gjort mycket mer, käkat lite middag.
detta är ju sista lediga dagen så kände att jag ville ta det riktigt lugnt :P

Klockan är nu halv tolv och jag bör gå och lägga mig, ska bara lägga en snabb ansiktsmask och fixa lite te.

Kanske hör av mig imorgon
Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo, men klart vi ska slå dom! Vi får helt enkelt dopa oss lite... eller nåt... ;P

2009-01-08 @ 08:00:52
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0