Balklänning!

Nu har jag äntligen hittat min balklänning!
det är bara januari men jag börjar planera redan nu vad jag ska ha på mig ( till klänningen då )

var ju som sagt på atelje mb med sara idag, sara såg en jättefin ljusrosa direkt vi kom in på avdelningen.
så jag tänkte att jag kunde väl prova den, samlade på mig kanske 6 olika klänningar i massa olika färger.

provade först en grön som var nejnejnej!
sen provade jag den rosa och jag blev försälskad.
det enda som behövs är tid hos en sömerska så att jag kan sy in vid bysten om det nu blir bröstoperation, i vilket fall som helst så ska jag sy in lite vid brösten så att den sitter bättre.

den kostade egentligen 2300:- men hon sa att dom har ett speciellt "erbjudande" och det var att om jag ville ha den så betalade jag hälften nu och sen hälften i mars, då jag får klänningen.
och tills dess så ska den hänga på atelje mb så att folk kan prova den, och bara för att folk ska kunna prova den så får jag 20% rabatt så då kostar den bara 1840:- rätt gött.
hon sa att är det att någon pärla skulle trilla av eller dragkedja gå sönder så fixar dom givetvis det så att klänningen är som ny. det är ju för att dom ska slippa beställa in en ny, bara för att folk ska kunna prova den.

men eftersom att det är mom & dad som betalar så ska vi åka dit imorgon och betala hälften av summan och sen få reda på vilket datum jag kan komma och hämta den, och då betalar jag resten då.
snacka om klipp!

har en bild då jag har klänningen på mig, dock bara från framsidan, skulle tagit en i profil för jävlar i helvete vad slim man blev i den :)


Färgen är inte riktigt rätt på denna bilden, men lugn lugn, det kommer en bild
till som visar hur färgen verkligen ser ut.
och det i mina armhålor är bhbanden som jag tagit ner :)


den första rosa är det, denna bilden visar hur färgen verkligen ser ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0