Blodcentralen

Jag var på blodcentralen idag med Elin.
Blev inte som jag tänkt, för enligt deras databas  var jag en emma karlsson?
det var helt rätt personnummer och allt, så det var väldigt fel i deras system.
Men hon tog iallafall tre olika blodprover som ska skickas på tester i kristianstad.
sen får dom lösa felet, för jag är Emma Granberg.

Sen så trodde jag inte att vår lärare skulle ta det så som hon gjorde.
vi gick ju på lektionstid, och hon tyckte att vi kunde valt någon annan tid att gå tid.
Men eftersom att detta är så viktigt för mig så anpassar jag mig efter deras lediga tider, thats it!

Men iallafall, dagens stora plus går till carolina gynning!
Jag har börjat läsa hennes blogg och häromdagen lade hon upp några godnattbilder på sig själv och fick en massa negativa kommentarer från folk som trodde att hon sov med sminket på och tyckte att hon var utseendefixerad som bara lade upp bilder på sig själv sminkad.
Men vad gör då carolina? jo, hon lägger upp bilder på sig själv osminkad! så jävla grymt gjort.
och hon är minst lika söt utan smink så jag tycker folk ska hålla truten!
Hur många tjejer lägger upp bilder på sig utan smink?
så varför just klaga på henne? kanske för att folk är jävligt avundsjuka på hennes utseende.
Jag tycker att hon är helt underbar och hur snygg som helst.
Go Gynning!

Dagens minus går till Stina, min katt.
som löper och skriker så högt så att det låter som hon ska dö.
Hon hade även öppnat min dörr 5 imorse och jag vaknade av att hon står och rafsar på hamsterns bur.
Jag får nog börja låsa dörren när jag sover

Ikväll blir det att kolla på gilbert grape, som dom andra tittade på i skolan förra veckan, när jag inte var där.
och imorgon ska det lämnas in en uppgift om filmen så min helt underbara pojkvän har varit så snäll att han laddade ner filmen till mig och kommer snart hit med den.

Nu känns det som det är dags att sluta skriva för ingen lär orka läsa allt detta ändå
så hej med er!
och ha en fortsatt trevlig kväll =)

Kommentarer
Postat av: Linda

vad skumt det där med namnet. du får vara glad att du inte hette "hassan" eller nåt i efternamn. Då hade jag börjat undra. :P



Tack för i fredags förresten. Rolgit att ses.

Bloggar Sara?

2009-01-27 @ 08:00:49
URL: http://spadertre.blogg.se/
Postat av: Linda

Det var så lite så. Skulle ha slängt det annars i vilket fall som.

Haha.. den gula väskan är faktiskt från bulgarien. :P Det du...

vi får väl överatala henne så att hon börjar blogga - sara alltså!

2009-01-27 @ 22:39:45
URL: http://spadertre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0