Blodgivning

jajemen, idag är det bestämt!
26e januari ska jag till blodcentralen på sjukhuset i hässleholm och lämna blodprov samt fylla i en hälsodeklaration sen kan jag gå och ge blod 3 gånger om året.
Jag gör det för att om jag själv eller någon som står mig nära hade varit med om en olycka eller dylikt och förlorat blod så skulle jag vilja att där har varit en liten ängel och lämnat blod. jag tycker att detta är jätteviktigt och visst, jag är rädd för nålar, sprutor och allt men det är det verkligen värt.
Jag ringde dom imorse men ingen svarade så jag lämnade namn och nummer så ringde dom upp mig när jag kommit tlll skolan.

Jag var inom en runda i stan idag med och beställde tid för nya slingor, kommer bli riktigt nice, har tid 27e januari klockan 4.

Nu blir det att lista ut vad jag och pappa ska äta till middag, jag vill hitta på något riktigt gott och nyttigt.
Imorgon ska jag ju prova balklänning med, en rosa  :) kommer bli kul och se hur den sitter.
ska försöka röra på mig som fan och äta nyttigt av bara tusan innan jag kanske ska till helsingborg och prova en grön.

Nu blir det att öppna mina nyinköpta kokböcker :)
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad bra, det vill jag också göra!

2009-01-14 @ 23:10:22
Postat av: helena

fan vad bra, det vill jag också göra!

2009-01-14 @ 23:10:42
URL: http://helenasometimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0