Dagens

det blev ganska kort skoldag för mig idag.
vi var en runda på pompejiutställningen och vi gick igenom hela utställningen på fem minuter
men så är det ju om man inte alls är intresserad av det.
sen till skolan för att äta lite och ha sista lektionen.

sen drog jag och elin till Qpoolen för att kolla lite priser, dyyyyrt.
var inom en runda på kupan med och som galningen jag är handlade jag för 100:- idag.
köpte ett vinställ för alla spritflaskor, en kruka, tre pocketböcker, maaassa örhängen, dock clips men alla var sjukt coola, och två armband.  det kommer bild senare för dom som är intresserade.
sen drog vi till stan och där köpte jag lite mer örhängen, på H&M.
sen träffade vi josse som klarat körkortet, graattis! :)

jag drog vidare hem till eddie sen lite senare ut till stoby för att prova balklänning, som INTE passade.
aaaaarh, varför ska mina bröst vara så äckligt stora? :S
ska iallafall beställa tid på MB imorgon så jag kan prova en massa.

sen ikväll så lagade jag middag till mig och eddie, det blev pannbiffar med lök, kokt potatis och morötter, spenat, majs, tomat och gräddsås. blev ganska så gott faktiskt.

nu sitter jag här och nu har sex and the city börjar. ska mysa med simba framför tvn.
heelt underbar katt, han låg hos mig i soffan igår när jag låg och läste, en riktigt myskatt, nej men jag kanske uppdaterar lite imorgon.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0