Helgen

yesyes, tänkte skriva lite om helgen
I fredes var det bowling med eddie, kate, björn, sandra och kimmy.
det blev kill och tjejlag, jag kom tvåa med bara 10 poäng efter kate som vann.
sen lite mongolisk buffé på wokhouse, jag vet inte varför men jag har ätit mongolisk buffé i kstad två gånger och två gånger på wokhouse och båda gångerna jag ätit på wokhouse så har jag fått en enorm kramp i magen efteråt.
jag hade riktigt ont i magen i fredes.
Ja just det, jag och elin var på kupan en runda också :) jag hittade ett par blåa pumps, skitcoola! 20:- och två svarta väskor 5 :- för den ena och 25:- för den andra, sen ett gulligt förkläde och en kruka :)
allt gick på 75:- så jag är himla nöjd!





Igår så sov jag vääldigt länge och sen var det dags för fest.
började hos daniel, men där var lite torrt så vi drog till linderoth och sen vidare till qbar.
en himla massa sjukegrejer hände under kvällen.
jag och therese trillade i trappen och bara låg och asgarvade, therese trillar ut på gatan och där kommer bilar och grejer men therese sitter kvar haha, jag träffade andreas! och det var över ett år sen jag ens såg honom. och massa mer.

Ikväll är det tänkt att jag ska fixa lite avokado-ansiktsmask och hårinpackning.
självklart kommer jag kränga avokado under tiden :)

Pusshej!

        
        
        
     
        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0