Kristianstad

Snart bär det av mot kristianstad med eddie & co för att fira conny som fyllde 40 i veckan.
blir hämtad om en timme så jag förstår inte varför jag sitter kvar när jag inte ens har varit i duschen ännu!

Men iallafall, satt och kollade välgörenhetsauktioner på tradera och hittade kks.nu
jag är ju en riktig kattkerstin så jag skrev ut sammanlagt nio flygblad med rivlappar.

Är ni intresserade så finns det mycket info på www.kks.nu
tänk vad mycket katter få gå igenom tack vare idiotiska människor.

Nej, jag ska adoptera därifrån när jag har flyttat.
jag ska ju ha med mig bella när jag flyttar eftersom att det var jag som tog hem henne, men sen vill jag inte att hon sa vara ensam på dagarna när jag jobbar, så om man kunde hittat någon liten mysig kompis till henne så hade det varit perfekt.

nej! duschen var det.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0