Kväll

Hallå hallå!
Jag borde egentligen ligga uppe i sängen på mitt rum men så blev det inte, snart, jag lovar.
Ville bara berätta att jag har varit duktig idag :) gick till skolan, dock 5-10 minuter sen.
men bättre sent än aldrig.
sen jobbade jag lite på op, hade lunch och krängde som fan sen var jag rätt duktig på naturkunskapen.
sen skulle jag egentligen upp till syon och gå igenom mitt personliga brev, men hon var inte där så jag får hälsa på henne imorgon istället.
Jag var iallafall och fixade prövningslappar, duktigt!

sen tänkte jag sola men det blev inte av, gick iallafall ner till headwig och köpte silvershampoo, som ska slå ut gula pigment i håret, så att jag inte kommer se ut som ett pisshuvud. för det är det allra fulaste, blondt som blivit gult. usch nej!
149:- kostade det men det är det värt.
sen ikväll kom eddie inom en runda.

Imorgon vet jag inte vad som händer, går till skolan tjugo i fyra och efter det har jag ingen aning.
kanske får bli att jag städar imorgon istället?
Är rätt sugen på martini också så kanske tar mig en liten en imorgon :)

Ha en fortsatt trevlig kväll.
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0