Kvällens

jag och eddie kom nyss hem från sandra och kimmy.
det bjöds på gratäng med ris och kassler, riktigt gott!
efter det började grabbarna o spela wii så vi körde ner till kvantum och handlade chips och dippa, och lite annat gott.
sen blev det massa prat och killarna fortsatte spela wii, sen hade vi väldigt kul med en laserpenna haha.
brödet blev faktiskt hyfsat bra, med tanke på att det är första gången jag gör bröd själv, ( såvida inte scones räknas )

Imorgon ska jag hem redan vid 10 och sen vid 2 är det kalas hos sara.

aaah vad jag längtar till måndag, trodde aldrig att man skulle få tid så snabbt!
Nu blir det sängen, te och tv i massor.
puss&kram


Kommentarer
Postat av: Linda

det såg riktigt gott ut! smarrigt värre med nybakt bröd!

2009-01-17 @ 20:24:18
URL: http://spadertre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0