Nytt år, nya möjligheter!

Ja nu är det äntligen ett nytt år och jag ser fram emot vad som kommer att inträffa.
blir ju utlandsresor , student och massa.

Jag har ju som sagt varit uppe i värnamo och jobbat i fem dagar, sålde för svea/nova store och tjänade ihop 3300:- på fem dagar, inte illa pinkat för att stå bakom en disk och sälja.
Nyår spenderades med elin, josse och evelina. vi drog till en 80tals fest sen mötte jag eddie och hängde med honom.

Igår var jag och eddie rätt sletna så vi tog det lugnt hela dagen, jag somnade redan vid 23.00 , vilket är väldigt sällsynt.

Idag har jag och eddie varit på stan , köpt födelsedags present till både sara och pappa, pappa fyller ju 44 imorgon så.
Sen handlade jag lite till mig själv det blev två tröjor på H&M, fyra armband och två halsband på guldfynd, två par trosor på lindex. rätt nöjd med dagens köp.
sen har jag bara krängt middag och legat framför tvn.

just nu väntar jag på att eddie ska komma hit :)
han har varit o bowlat.

snart ska jag slå in pappas present och börja fixa med saras, hoppas dom båda blir nöjda med sina gifts :)

trevlig kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0