Pigg som attan

mjo, jag borde gå och sova nu.
då får jag 8 timmars sömn, det får duga.
tänkte bara skriva av mig lite först.
idag har jag inte gjort ett skit.

Imorgon ska jag hem till eddie och spela gh för första gången i mitt liv :P
får se hur det blir,
och så ska jag förmodligen baka lite bullar till honom =)

På fredag ska familjen ner till farmor/mormor och farfar och fira honom och kusin frida.
dit kommer också familjen franck/sjunnesson.
det ska nog bli trevligt.
jag längtar fruktansvärt till måndag och tisdag =)

Dags för sängen nu.
jag börjar nog bli sjuk förresten, börjar få ont i halsen :/
jag överlever nog det :P
Puss

Kommentarer
Postat av: Madde

Emma var håller du hus om dagarna? Vi saknar dig :( <3

2009-01-22 @ 22:25:26
URL: http://maddz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0