Sammanfattning

Mja då tänkte jag skriva lite om vad som hänt på sistonde.
i torsdes var  jag inte i skolan så länge men efter det drog jag och elin till kupan och handlade lite ( bild kommer i slutet)
sen vidare till Qpoolen för att kolla priser på spinning osv. dyyrt så jag skiter i det.
sen prova balklänning i stoby , jag insåg att mina bröst är väldigt mycket i vägen och det är riktigt irriterande.
sen hem till eddie för att laga middag.

i fredes så gjorde jag inte så mycket, eller jo jag ringde till atelje mb och beställde tid så imorgon halv 1 ska jag och sara dit. sen bakade jag bröd och mördegskakor med hackade russin i, dom blev inte så goda :/
menmen, sen drog jag och eddie till sandra och kimmy där det bjöds på middag och killarna spelade wii medans jag och sandra bara snackade massa skit :P blev även massa chips, som jag inte har ätit på lääänge, och det var riktigt gott!

I lördes sov jag ganska länge medans eddie höll på med bilen, eftersom att "fläktremmen"? hade gått av eller något.
sen hem till mig för att byta kläder, men oj då har jag glömt mina nycklar hemma, och mamma och pappa var redan hos sara så eddie fick köra upp till sara och hämta nycklar sen bytte jag om på kanske 5 minuter sen upp till sara på kalas, lite sena blev vi men det visste dom att vi skulle bli så.
blev god fika, och så fick jag ett par röda stövlar av sara, hon hittade dom när hon och jag var på kupan för ett tag sen, 50 kr kostade dom och är finska röda stövlar ( bild kommer)
sen åkte eddie hem och jag hem och lagade middag, blev  soppa på hönsbuljong med färsk svamp, purjolök och persilja. riktigt gott!
sen kom eddie hit vid halv tio, vid halv 1 körde vi hem till honom.

Idag har jag sovit ännu längre och det var riktigt skönt, eddie stackarn är sjuk.
så jag lagade middag till oss, blev soppa på kycklingbuljong, tärnad potatis, purjolök och burksvamp. man får ta vad man har helt enkelt, det verkade som att det blev uppskattad iallafall :)

nu sitter jag här och njuter av massa coldplay och dricker kaffe.
tänkte gå in på www.pog.com världens bästa spelsida, helt galet :P haha
här kommer lite bilder.


Torsdagens shopping på kupan och H&M


Lördagens goda soppa


Stövlarna jag fick av syrran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0