Sara 22 idag!

jajemen, idag fyller systeryster år. hon firas på lördag men kommer hit en runda på kvällen så hon sa få sin present då.

igår var jag med eddie, vi handlade lite på maxi och sen var det tänkt att vi skulle laga mat men det blev rester :) lika gott det. åkte hem ganska tidigt eftersom att han har praktik idag.

idag börjar skolan 10.10 riktigt skönt fastän jag bara hunnit med att sova 4 timmar, känner mig ganska pigg ändå.
börjar med svenska b och jag känner att jag kommer va riktigt trött på den lektionen.

Nu har jag förresten hittat tre stycken balklänningar som jag skulle vilja åka och prova, en rosa, en grön och en svart.
vad tror ni blir snyggast? den gröna är jag mest sugen på men jag är tveksam till om den kommer passa :/
men jag ska prova den rosa imorgon iallafall, ute i stoby.

Nu tänkte jag gå och göra lite havregrynsgröt och te!
är hungrig som bara den!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0