Senaste nytt

jadå då har man varit i vinslöv idag och betalt av halva klänningen så i slutet av mars ska jag dit och betala resten och blir då en snygg balklänning rikare.

Inatt hände en incident till.
för ett par månader sen började jag vakna mitt i natten och ha panik och känna att jag var nära döden och bara storgrät, det hände några gånger.
det har inte hänt på många nätter men inatt så hände det igen.
bara det att denna gången så letade jag efter något, och jag kände att hittade jag inte det jag letade efter så skulle jag dö.
så jag gick emellan eddies rum och toaletten och letade, till slut blev jag lugn och somnade om.
jag kommer inte ihåg mycket men jag kommer ihåg att det hände.
och eddie har berättat.
detta var förmodligen för att jag skulle gjort ett prov idag, ett prov som avgör om jag blir godgänd eller icke godkänd i en kurs.
jag är sjukt stressad och mår verkligen inte bra av det.


Igår blev jag också medlem på tradera.
så nu har jag tänkt att sälja lite saker, men en auktion i taget efter som att jag är ny på detta.
Idag har jag lagt upp tre stycken små necessärer/sminkväskor, säljer alla tre i ett paket och frakten på det hela är 15 kr. så är ni intresserade så får ni gärna gå in och buda! där finns fyra stycken bilder:)


http://www.tradera.com/3-stycken-superfina-necessarer-auktion_82753492

Idag har jag städat en massa med, på mitt rum och i tvrummet här ute.
snodde in en hylla på mitt rum som jag har slängt upp mina böcker på.
behövde hylla för mina matlagningsböcker :)




Nu är det tänkt att jag ska gå och sova så att jag kommer upp i tid imorgon.
eller idag kan man väl säga.
Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0