shop-oholic 2

skola idag, började egentligen 10.10 men av någon dum anledning så fattade jag inte det så jag var där 8.20 istället.
inte så jättefarlig dag men man blir lite trött.
efter skolan så skulle jag och madde till nautilus och sola.
ville kolla en liten runda på kupan, "jag hittar inget ändå för jag var där i fredes" sa jag till madde.
det slutade med att jag gick där ifrån lite fattigare.
jag köpte:

vit liten väska 5:-
pormonnä med spegel i 5:-
3 himla tuffa slipsar 10:- ( ta 3 betala för 2 :P)
vit kruka för 3 små blommor 10:-
svarta skor med detalj fram 40:-
vinröda skor med svarta detaljer 50:-
8 st olika böcker ca 30:- för alla


himla nöjd är jag med allt och jag är riktigt sugen på att bara sitta och bläddra igenom alla kokböcker och bli inspirerad.

det är nog det jag ska ta och göra nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0