Shop-oholic

Ja fyfan.
Idag var första skoldagen och den var ganska okey, två OP-lektioner där vi fick böcker och info.
bytte även tillbaka borden till våra basgruppsbord, skönt!
Sen lunch och det var god soppa med ännu godare vitlökssås till.
stank gjorde man och stanken har inte riktigt försvunnit ännu haha.
sen hade vi naturvetenskap med torgny och jag kan tänka mig att det faktiskt kommer va hyfsat kul på dom lektionerna, torgny är en lärare man lyssnar på, till skillnad från t.ex lasse. haha!

Efter skolan drog jag och elin till city.
En liten runda till H&M eller liten och liten.
Jag hittade lite grann en klänning en kjol som man måste ha väldigt högt för att den ska passa, men mitt nyårslöfte är att förlora en storlek eller två så det blir skitbra och lite annat.
Sen en runda till Ur&penn där det blev lite örhängen.
Sen lite kaffe och sen trava hemåt i kylan, tur att jag hade myssan och vantar med mig :) haha

Ikväll ska jag lägga mig tidigt, eller snart ska jag kanske säga
Vill komma upp i tid imorgon, och det är ju ett av mina nyårslöften.
att vara i skolan, och att komma i tid till skolan.

Här kommer lite bilder på vad jag inhandlade idag.


H&M
Svart mönstrad klänning - 98:-
Vinröd, rosa, vit kjol - 98:-
Svart/brunt halsband - 20:-
Tights 2p - 79:-
Liten vit väska i (ormskinnsmönster) - 39.50:-
Virkad brun mössa - 19.50:-
Läppglans - 29.50:-


Ur&Penn
Runda örhängen i (trä) - 20:-
Svarta örhängen -  30:-
Svart/Vita örhängen - 30:-


Jag har också rensat ur min garderob lite och hittade 9 stycken tröjor som är för små och som jag inte använder.
För jag behövde lite galgar till allt nytt jag har köpt, kanske ska köpa nya galgar  istället :P haha

Puss och Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh.. älskar ormskinnsväskan..

2009-01-08 @ 22:44:39
URL: http://spadertre.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, nu ser jag det, Måtte varit lite förvirrad haha =P

2009-01-10 @ 17:32:45
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0