Sjuk

har inte mått bra alls idag, halsen är helt svullen och förkylningen kryper sakta fram.
Vaknade klockan sex idag :/
skulle egentligen träffat carro men det får bli av en annan dag eftersom att jag vaknade så sent.
Men iallafall, eddie kom och hämtade mig och vi gjorde tacos, helt sjukt gott!
sen blev det lite, eller ganska mycket guitar herospelandes för min del.
sen lite mys.

Imorgon , eller idag tänkte vi åka en liten runda till IKEA, ganska längesen man var där.

Nu är det dags att sova känner jag
Puss

btw, skönt att blondinbella åkte ut lets dance igår.
jag tål inte hennes attityd, och hennes röst, herregud.
man märker verkligen att hon anstränger sig när hon ska få fram några "smarta" ord

Kommentarer
Postat av: Linda

Håller helt klart med dig. BlondinBella var bara sjukt jobbig. Nästa som åker kan väl vara Kitty. CarlJan är ju ändå sjukt jävla rolig att titta på. Den mannen måste vara störd. :P

2009-01-25 @ 10:35:01
URL: http://spadertre.blogg.se/
Postat av: Madde

Du skojar! fatta va alla hemma hos mig hoppade av lycka när hon åkte ut :D klarar inte av den människan

2009-01-25 @ 12:35:30
URL: http://maddz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0