Skola

sitter i skolan just nu.
ganska så kort dag idag, endast fyra timmar.
har naturkunskap just nu och ska leta upp massa bilder på djur, haha som vi ska lära oss att känna igen.
lite roligare än det vi har gjort innan på naturkunskapen.

blev bara fyra timmars sömn inatt, men känner mig ändå ganska utvilad idag.
det kan bero på att jag sov hela dagen igår :)

Efter skolan så blir det att dra upp till syon, sen kanske en runda till nautilus och sola och sen hämta cykeln.
när jag väl är hemma så vet jag inte vad jag ska hitta på tänkte städa lite och göra fint på ovanvåningen ( eftersom att det bara är jag som bor där) så det blir upprensning av grejer och dammsugning med mera, låter skoj va? :)
sen ska jag dricka mitt tyska te och somna tidigt ikväll, så jag orkar med skolan imorgon.

nej nu ska jag fortsätta med djuren.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0