Slingor

Dagen började med att jag försov mig en timme.
fick cykla som en galning för att hinna med tåget.
jag var den enda som visste var det låg ( tack vare hitta.se)
men jag hann med tåget iallafall, som tur var.
vi befann oss ute på Lillängen på östervärn tjugo i nio.
Jag, Madde, Elin och Therese hade tid där klockan nio för att få lite info om instutitionen.
Hon vi pratade med var hur trevlig som helst.
så det blev väldigt lyckat.

sen drog vi in till kristianstad igen och krängde donken, det blev bara en cheeseburgare och kaffe för mig.
sen köpa nässpray och vidare till tåget så att jag hann äta på skolan.
det blev bara jag och elin som gick tillbaka till skolan, vi satt och skrev på en uppgift som skulle lämnats in idag.
men filmen jag skulle kollat på igår funkade inte på min dator men den funkar här så jag ska kolla på den snart.

sen blev det iallafall att ta sig ner till stan med elin, lite H&M och sen vidare till HeadWig där det skulle bli fler blonda slingor i mitt hår, och jag blev glatt överraskad ännu en gång , blev skitnöjd. men mer slingor ska det bli om 5 veckor.
sen kom eddie och hämtade mig sen gick vi hem till honom och lagade mat.
blev wok med kyckling, minimajs, bambuskott, vattenkastanjer , böngroddar och till det spaghetti.

sen hem till mig lite senare och nu sitter jag här.
blir kaffe, popcorn och film nu.
blir nog en liten uppdatering imorgon :)
Puss & Kram





Kommentarer
Postat av: Linda

Ohh la la.. vem är denna snygga blondin ;)

2009-01-27 @ 23:53:08
URL: http://spadertre.blogg.se/
Postat av: Elin

Det blev mycket fint :)

2009-01-28 @ 15:46:32
URL: http://ajliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0