Sömnlös

mjo.
blir ingen sömn inatt heller, jag ska ju upp om mindre än 5 timmar ändå, det känns inte lönt att somna.
så jag tänkte gå ner och fixa popcorn nu sen bläddra igenom alla gamla vhs-filmer och se om jag hittar någon trevlig.

Idag var jag förresten inte i skolan, sov till fyra .
sen åkte jag hem till eddie och lagade mat :)
det blev stekt kassler+ svamp, potatis, sallad, rivna morötter och brunsås gjord av moi :)
sen så spelade jag guitar hero för första gången och satan vad roligt det var.
eddie fick nästan slita gitarren ur händerna på mig när han skulle skjutsa hem mig =)
jag längtar till nästa gång jag får spela :P haha

Men iallafall, imorgon blir det skola.
och efter det, eller ungefär vid 5 så kör vi ner till lödde.
det ska bli trevligt.

Nej, popcorn var det!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0