Storbakar

ouhja har precis bakat mördegskakor med russin i, får se hur dom smakar.
och just nu är det ett stort jävla bröd inne i ugnen, jag har aldrig bakat bröd innan så jag får se hur det blir, jag var himla noga med receptet, vilket jag inte brukar vara annars, så det ska nog gå bra.
Idag ringde jag till atelje MB och fick tid redan nästa måndag, alltså nu på måndag 19e så halv 1 ska jag och sara va där.
hon ville ju med och titta.
får se hur det går, jag vill inte betala mer än 2500:- så jag får se om jag hittar någon.
jag hoppas verkligen!

Ikväll ska jag och eddie hem till sandra och kimmy, det bjuds på middag.
som sandra skrev, eddie bjöd in sig själv :) haha

Nu ska jag upp och kolla brödet .
kommer  bilder sen.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0