Teatime!

Idag blev det en sväng till ikea, fastän jag inte sovit mer än 3 timmar.
sandra följde också med så var tre stycken.
jag trodde inte att jag skulle hitta något men jag åkte därifrån några hundralappar fattigare.
Jag köpte bland annat:
två stycken skohyllor
rea-tyg
förvaringslåda i plast
förvaringslåda i trä
blåbärs-te
plastgalgar
anordning för sjalar
12 st snapsglas för endast 30:- , helt klart det bästa köpet idag.
så nu har jag fixat två lådor där jag ska hiva i allt som jag ska ha med när jag flyttar hemifrån, alltid bra att förbereda sig.
sen blev det korv och äckligt kaffe på det.

vi gick bort till willys där vi hade parkerat och tänkte att vi kunde gå inom där en sväng.
vem står inte där utanför och rökar och kammar sitt långa hår? haha JO, ninjaskills från youtube.
jag går bort till papperskorgen, som han står bredvid och tänkte slänga mitt kaffe, han bara "neej, jag kan ta det!"
jag bara "öhh men det är jätteäckligt" så skrattar han och säger " hahah är det äckligt?!" så tar han muggen, paff man blev. men visst vill han dricka det pisskaffet så får han gärna göra det :P

ni som inte har sett han, titta här:
http://se.youtube.com/watch?v=V0P-Y4c7oXo

Ikväll blir det att titta på trollkarls grejset på kanal 5 och dricka teet jag köpte på hälsokost i fredes.
det ska tydligen vara lugnande och avslappnande så att jag lyckas somna.
jag hoppas på det , för det var inte så jävla billigt.
men iallafall, det verkar ha bra ingredienser iallafall, det innehåller: grön honungsbuske, grönt te, krusmynta, citronmyrten, citrongräs, citronmeliss, lakrits, järnört, aloe vera extrakt, spirulina, gingko biloba blad.
Hoppas att det funkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0