Uppdatering

det har dock inte hänt så mycket sen jag skrev sist.
jag har lagat mat blev soppa på hönsbuljong, lök, morrötter och potatis, enkelt men väldigt gott.
sen har jag slappat i sängen och kollat runt lite på internet efter balklänningar.
jag har hittat en som jag blev störtkär i! den kostar mer än vad mamma och pappa betalar så jag får lägga till 500:- själv men det gör absolut ingenting om den sitter bra.
den är en storlek under min men jag funderar på att åka och testa den.

imorgon har jag sovmorgon och börjar inte förrän 10.10
så nu ska jag göra lite te och faktiskt lägga mig i sängen och läsa en bok.
tänkte börja på den jag köpte idag, sommarbarn heter den och författaren heter katerina janouch.

här kommer en bild på den supergoda soppan.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Linda

det ser jättegott ut. sådan ska jag nog försöka mig på imorgon när jag varit och tränat. :)

Gott och lätt och billigt! Mums

2009-01-13 @ 03:07:06
URL: http://spadertre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0