Herregud!

jag vaknade för ett par timmar sen.
efter jag skrev det senaste blogginlägget igår, lite efter tolv vid middags så lade jag mig på soffan en stund.
skulle ju inte möta therese förrän halv tre så tänkte att jag kunde lägga mig ner och kolla lite på tv.
det skulle jag aldrig gjort!
för vaknade vid ett inatt, alltså tre timmar sen.
fått hat-sms på mobilen & msn från thessie, she´s gonna kill me!
hon slutade vid två idag så får ringa henne då, man kanske kan muta henne med något.
eller vad tror ni? :D

eftersom jag inte tömt kattlådorna förrän ett par timmar sen så hade självklart kattskrällena både pissat och sketit i hallen, lovely !

just nu sitter jag och skriver packlista inför polen, vårt plan går vid sex-tiden på lördag, fan vag jag längtar :)
en vecka med kusinerna, sobieski, zapiekanka, zywiec, zoo, shopping & EVA! :)
sen farmor & farfar ofcourse, men dom träffar vi inte mycket eftersom att dom dansar hela dagarn, då vi är ute i stan i gdansk och shoppar :P
detta året har jag 1000:- mindre för att min lön försvann otroligt snabbt och behöver ju fickpengar till grekland sen med.
har 800 zloty så delar upp så jag får handla för 100 zloty om dagen, vilket är ungefär 300 svenska, det blir nog bra.
så iallafall, skriver packlista, har hunnit med vad som ska få plats i necessären, annars står det still, behöver nog va vid min garderob samtidigt som jag skriver ner vad jag ska packa ner i klädväg, gör det imorgon.
eller ja, idag blir det ju.
minus är att sara inte ska med till polen i år, men ett plus är att fitt-anna inte ska med :)
så detta året behöver vi inte gå runt och störa oss på " jag satte mig på ett tolvpack ägg en gång "-människan ska bli otroligt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0