lång promenad

ventilationen på jobbet har varit sönder idag med så där har väl varit runt 26-27 grader.
och tänk er att springa runt med en jävla vagn och plocka movicol och allt vad det är, i den värmen.
fy för sören vad man har lökat.
efter jobb cyklade jag hem och sen bort till mormor för att gå ut med tosca.
gick rätt bra, mötte en annan hund över en bro vid grönängsplan, då tosca får värsta frispelet och blir galen, fick klämma fast henne mellan knäna och hålla ner henne med all min kraft, och tänk att denna hunden drog omkull min mormor tidigare i veckan så man är ju biff :P
sen efter det gick vi bort mot kvantum vidare igenom stan och igenom hembygdsparken, för att försöka vänja henne vid lite mer folk och ljud.
jag tyckte hon hade varit så duktig så jag gick och plocka ut pengar och gick till gregers och köpte en korv till henne.
kan säga att hon blev mäktigt glad :)

sen kom eddie hit en snabbis och så har jag ätit.
sista jobbedagen imorgon, sen blir det kristianstaddagarna på kvällen med therese =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0