latexhandskar

update :)
har varit nere i stan & solat, sen inom netto och handlade lite, det jag skulle köpa från början var grädde & potatisgratäng-mix.
dom hade inte potatisgratäng-mix dom svinen. så får göra egen med matlagningsgrädde, får se hur det går.
sen lite bifftomater,grädde hade dom :P och blomkåls&broccoli-soppa, som fick bli min lunch idag.

så nu har jag gjort egen jordgubbsglass, hade ju tusentals jordgubbar i frysen så kände för att göra något med dom.
så nu står "glassen" nere i frysen för att bli glass.
middagen jag ska laga till herr månsson idag kommer bli grillad kyckling, potatisgratäng & kokta grönsaker.
hoppas det duger, det får det göra!

så har marinerat kyckling nu, ska snart tillbaka in i köket och röja undan, dvs plocka ur diskmaskinen och fylla den, sen diska för hand :/ använde nog fyra olika skålar när jag gjorde glassen, haha :P

vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0