morgonkaffe

igår fick jag skylla mig själv, gick upp och la mig i sängen vid två, och somnade.
så vaknade halv två inatt och har varit vaken sen dess.
kollat en massa tv & ätit.

idag åker föräldrarna iväg med husvagnen och kommer hem på fredag.
ska bli skönt o ha huset för sig själv även om det innebär att jag får tömma två kattlådor två gånger om dagen, fixa med grannens katt och allt annat.

efter jobbet kommer älskling hit & jag ska laga middag till honom :)
funderar på att köra på för, huvud & efterrätt.
så ska snart ner i frysne och kolla vad som finns så man kan planera lite.
hoppas det uppskattas iallafall.

förresten, mamma hittade en asgammal kamera häromdagen, hade ingen sladd så man kunde föra över bilderna så hon hade framkallat dom istället, ca 20 stycken bilder från 2005, då jag var fjorton.
haha riktigt fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0