rubrik?

haft lite svårt med rubrikerna på sistonde, men strunt samma.

uppdaterat lite dåligt.
igår var jag & therese på Qbar, hyfsat mycket folk för en onsdagkväll.
hon sov här, jag somnade vid halv sex imorse och vaknade vid fyra?
sen kom eddie hit en runda.

denna natten kommer att bestå av packning , eftersom att jag inte packat ett skit än.
och städa såklart, mamma & pappa kommer hem tre imorgon så jag får fixa undan här så inte mamma får spel.
imorgon ska jag, eddie, sandra, kimmy, kate & björn till rosegarden i kristianstad för att fira björn, ( svärfar )
sen blir det att packa resten, sova och på lördag ska vi va nere på sturup vid tre, planet lyfter halv sex.
ser fram emot en vecka i polen så grymt mycket.
blir svårt att hålla i pengarna dock.

sen hem & tvätta upp kläder och sen drar man till grekland i en vecka :D ska vi så sjukt härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0