She´s the blade

hojhoj!

Gick inte upp förrän vid halv fyra idag, pinsamt
jag gör verkligen ingenting nu om dagarna.

snart blir det middag sen har jag ingen aning?

fick litet meddelande av kusin sanne idag.
om 16 dagar åker vi till polen med farmor-mormor & farfar.
I år blir det bara jag, linda & sanne.
tyvärr ingen sara, men gladeligen ingen anna! :D
Sanne hade iallafall googlat lite och hittat ett zoo utanför Gdansk, där vårt hotell ligger.
I staden Oliwa, det tar 5-10 minuter att ta sig dit med tåg.
det är på 146 hektar om jag läste rätt och hade djur som elefanter, flodhästar, tigrar & giraffer.
kostar 6 zl för barn & 12 zl för vuxna vilket är 28.96 svenska kronor. kan det bli bättre? :)

Imorgon tänkte jag & eddie har lite myskväll.
laga middag ( eller äta ute ) sen kanske någon trevlig film på det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0