Smått röd

var och solade med eddie innan, eller jag solade.
testade ståsolarium för första gången och varför har jag väntat?
har inte riktigt vågat , tyckt det varit läskigt att stå i det utrymmet.
men iallafall, jag solade i 8 minuter och det syns verkligen!
är smått röd om kinderna, dock inte bränd.

blir somsagt tandläkaren 9.20 imorgon.
sen sola 4 minuter efter det.
vågar inte åtta eftersom att jag ändå är ganska röd i ansiktet nu.

gick upp vid halv fyra idag.
så är mäktigt pigg nu.
lutar åt ingen sömn inatt, klockan är ju trots allt redan över tre.


5 Dagar till lön.
13 Dagar till Polen.
24 Dagar till Grekland.

vad kan man sen se fram emot?
arbetsförmedlingen, jappjapp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0