Sova bort livet.

Igår gick jag upp vid halv fyra, tror jag.. :)
sen in till grannen och klippa deras gräs, för dom är i kroatien.

vid sju kom eddie hit och lagade goda middagen till mig :)
skinkschnitzel, potatiskroketter, stekt svamp, sallad & kall sås.
vid 23-tiden skulle vi kränga ben & jerrys sorbet, Jamaican me crazy.
tyvärr var den inte så god som jag trott.
kan bero på att jag inte är en sorbet-människa.

en liten stund efter begav vi oss med bilen till malmö för att hämta johan & chrille.
så vi var hemma vid kvart i två inatt.

jag vaknade 6 imorse av åskan, och jag vaknar ALDRIG av något.
helt sjukt, eddie vaknade inte så jag fick väcka honom :)
annars är det tvärtom.
att jag sover som en stock och han vaknat lätt.
men fy vad det åskade, det hade tydligen slått ner i järnvägen här i kärråkra. det hördes kan jag lova!

Idag vaknade jag vid fyra, gick ner och gjorde lite "frukost" gick upp & åt och lade mig igen.
vid åtta kom eddie hit, körde till maxi och köpte middag till mig, kycklingkorv & euroshoppers pulvermos haha.
plus lite popcorn & juice.
vi kollade på what happens in vegas och eddie körde hem för ungefär en halvtimme sen.

Imorgon ska jag försöka orka med en långrunda, kanske tar med mig tosca.
sen kommer förhoppningsvis syrran hit & färgar mitt hår.
råttfärgen börjar komma fram lite :P

13 dagar till polen
26 till grekland :)




Kommentarer
Postat av: Sandra

Sara sa samma om den Ben & Jerry-glassen, men sen är hon inte heller någon sorbetmänniska... Däremot är hon helt frälst i Baked Alaska nu, haha =)

2009-07-19 @ 11:48:36
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0