sovit bort ännu en dag.

vaknade av att någon öppnar dörren till mitt rum.
där står eddie med blommor :)
klockan var runt sex.
åt middag & duschade sen körde vi till maxi.
körde ut vid hovdala och gick en liten, väldigt liten runda.
hovdala var inget som uppskattades av eddie.
jag tycker iallafall att det är grymt mysigt där ute.
sen körde vi hem hit igen & eddie slängde i lite färg i mitt hår.
han körde för en halvtimme sen.
så det är ungefär 20-25 minuter kvar sen ska färgen ur.

får hålla tummarna & hoppas på det bästa.

Imorgon blir det gräsklippning & sen till kupan för att lämna två påsar kläder jag inte använder.
sen djupadal till kvällen?
beror på om therese hör av sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0