Stor lättnad..

Försov mig smått imorse, kan bero på att jag inte somnade förrän halv sex.
så tog tåget till kristianstad, en kvart sent. men hann ändå.

uträttade lite business.
sen promenixade jag runt lite.
köpte godis till honey och lite smått på tian.
sen hittade jag coola formar på village ( I <3 U )
växlade även pengar på forex, så nu har jag 800 zlotych att spendera i polen när vi åker dit 1 augusti :)

tog tåget in till stan igen vid ett .
traskade bort till kupan där jag hittade tre kokböcker, en kuvertväska och två klänningar.
en randig från H&M 25:- och en gammal i coolaste mönstret 40:-  den är grymt udda.
men jag är fullständigt kär i den!

Gick sen in på sjukhuset och fixade ny tid till blodgivning så nästa torsdag kl 11.00 blir det dags.
mötte upp mormor, mamma & pappa för att hälsa på gammelmorfar som nu ligger på avd 9.
där jag hade min nästsista praktik.
den hade dock flyttat upp i "stora" delen av sjukhuset.

vidare till maxi för att handla lite sen hem.
gjorde tårta ( or ) till eddie då jag använde formarna jag köpte på village ;)
på första lagret blev det hallonsylt, andra lagret mosade jordgubbar blandat med vispad grädde.
grädde uppe på med jordgubbar och kiwi. blev faktiskt ganska lyckat :) poäng till mig!

jag och älskling var och plockade jordgubbar idag med 2.5 liter blev det. så nu har jag fryst in mer.
så det kan bli milkshakes och varma jordgubbar till hösten/vintern =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0