vad händer med sömnen?

jag & älskling körde och hyrde film igår , bunny house som var grymt rolig, skrattade konstant :)
väldigt mycket tjejfilm dock, men det gillas! :)
andra filmen var big stan, med rob schneider, och han är alltid lika grym så den var också en höjdare.
fick dock kolla på halva ensam eftersom att eddie somnade, grymt rolig film , rekomenderas verkligen!

låg och vred & vände på mig länge inatt, men jag kunde verkligen inte somna.
så klockan sex imorse gick jag ut i trädgården & började leta efter plankor & dylikt.
så 06.15 stog jag i trädgården med tumstock, såg, hammare & spikar ( fast nej förlåt, eddie påpekade att det heter SPIK ) jag får väl lyssna på snickaren :)
det var alltså tänkt att jag skulle göra en skohylla,eftersom att jag har över 40 par skor , har dock tre små sketna skohyllor på rummet nu, men skorna får stå staplade på varandra och eftersom att köpa virke på cheapy eller dylikt är ganska dyrt så hittade lite smått i trädgården.
mätte, sågade, och hamrade lite.
sen pausade jag med frukost vid 8, havregrynsgröt & kaffe.
sen kom eddie ut och hjälpte mig att såga lite, var sleten i armen :)
sen körde han och då fick jag spika ihop resten själv :P
eddie tyckte inte det såg stabilt ut och var väldigt tveksam och skrattade ut mig.
men då ska han bara se mästerverket som står där ute och torkar nu =)
visst, det är lite krokigt och olika brädor osv, men med svart lackfärg så blev det helt okej.
som jag sa till eddie, skohyllan har KARAKTÄR :P haha

har massa färg på händerna som sitter så in i.
så ska snart in i duschen och skrubba mig ren.
sen blir det kalas hos moster klockan två.








Kommentarer
Postat av: Sandra

Big Stan är riktigt rolig, sett den två gånger, skrattar lika mkt varje gång, haha =) Hyllan blev jättefin, sen är det alltid lika värdelöst o visa nåt sånt för en snickare, samma som o laga mat åt en kock, det blir aldrig så bra som de själva skulle gjort det, men fin, det blev den =)

2009-07-26 @ 08:21:28
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0