Värmen är för mycket!

man brukar säga att man inte ska klaga när man har fint väder, men jag måste!
denna dagen har varit helsjuk!
jobba har gått bra, varit lite halvlökig, men så är det när man anstränger sig :)
men sen kommer ösregnet och åskan, blinkade till inne på hela distansapoteket.
sen hände något med luftkonditioneringen, så där blev så sjukt varmt där inne.
nere i gång åtta så var där som ett hål i luften, där det inte fanns mycket syre, fick nästan andnöd när man gick där igenom, riktigt obehagligt!
efter jobb cyklade jag ner till stan och åt med madde och kennie på valentino, blev kycklingsallad för mig.
efter det träffade jag frugan en runda, vi gick till bokia och köpte en pärm till mig :)
sen hittade jag en grymt snygg kuvertväska på glitter.
och godis för 79:- på hemmakväll, eddie fick det .

träffade även mormor en liten runda, jag sa att jag var arbetslös efter denna veckan, och hon erbjöd att jag kunde gå ut med tosca, hennes hund.
jag hade gärna gjort det gratis men hon sa jag kunde få en slant.
4 gånger om dagen går hon ut, men tror inte jag ska gå ut alla dom gångerna.
sen vet jag inte hur ofta hon vill jag ska gå ut med henne men det är alltid något :)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Håller med dig med värmen, sjukt hett. Inte så kul o bo längts upp heller när värmen stiger... fast Eddie borde ha det rätt skönt på sitt rum =)

2009-07-01 @ 21:25:00
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0