Bikini inköpt!

Kanske skulle sammanfatta helgen lite.
i fredes blev det fest i vanneberga sen buss in till stan där vi gick vidare till elins syster.
sen vidare till Qbar, där det bara blev jag, elin, madde och gustav kvar, sen tillslut bara jag och gustav som försökte ta hand om en alldeles för onykter alexander ( big )
till slut blev jag själv ganska onykter och var hemma vid halv sex på morgonen, endast 4.5 timmar efter det skulle jag klippa mig på snooze, så blev inte mycket sömn alls.
hade somnat med kläder på och gammalt smink och jag hade tydligen plockat fram massa mat i köket och skrivit en lapp till mamma & pappa om att dom skulle väcka mig.
men iallafall, jag hann ner till snooze så att jag var där tio , blev klippt av mija och jag blev så grymt nöjd! och vilken härlig människa! hon snackade som bara den , henne ska jag klippa mig hos hädanefter.
sen mötte jag upp kimmy och eddie, sen vidare till donken med eddie.

sen körde  vi här hemifrån vid tre för att hämta sara sen vidare ner på släktkalas i eslöv, himla trevligt var där :)
sov i husvagnen och kan inte påstå att det var trevligt att vakna vid tolv av att det var ca 30 grader i husvagnen, fyfan!

sen skjutsade pappa mig och sara till stationen i eslöv där hon tog tåget till hässleholm och jag tog tåget till malmö för att leta bikini, jag var på två åhlens och två H&M men hittade ingen bikini med bygel :S
och hittade jag någon så var den största storleken B eller hittade jag någon i D så var det 85D , vilket inte passar mig.

men hittade iallafall ett par leggings och ett par rutiga shorts på H&M, och chaité på indiska.
sen tåget hem och träffade eddie lite, vi gick en runda på hovdala.

idag har man jobbat, sen hem en runda sen vidare ner till stan för att leta bikini.
denna gången hittade jag en, hittade en svart överdel på lindex, det var den enda jag hittade i min storlek med bygel, svart kanske inte är så kul, men jag kan som sagt inte vara kräsen när det knappt finns några i min storlek.
sen den tillhörande underdelen var inte den snyggaste så jag hittade en annan i svart på kappahl.

efter det gick vi hem till eddie igen och sen hit för att sen köra till donken  :P
blev en caesarsallad med kyckling för min del, trodde aldrig jag skulle bli så mätt som jag blev på den, men gott var det.

imorgon blir det jobb mellan 07.00 - 15.15 sen till ungdomsmottagningen 15.30 och sen blir det kanske bad vid luhrsjön med madde och kennie.

på fredag blir det kristianstaddagarna med thessie, lördag ebbas konfirmation, sen är man arbetslös.
skojsigt va? :)





Kommentarer
Postat av: Sandra

Känner igen det där problemet med bikini, har inte hittat en enda som passat på ett par år och den jag har hittat nu är den enda som sitter någorlunda... skulle ju egentligen behövt med bygel, men de sitter sämre än nåt annat =/ det är inte enkelt, att vara större upptill är inte alltid något positivt... och kul att du hittat en frisörska du är riktigt nöjd med =)

2009-06-29 @ 21:24:52
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0