Dagen

började dagen med att cykla i spöregn, NICE! sen blev det möte/fika.
tårta som tusan, åt dock ingen, känns lite skumt att äta tårta 08.45 på morgonen.
den ena chefen snackade massa, fick inte mycket ut av det förutom att han hälsade oss sommarjobbare välkomna.
sen jobba på och lunch 12.15 då jag fick cykla ner till statoil för att köpa snus.
sen jobba igen.
slutade 16.00 idag.
så nu sitter jag här och väntar på föräldrarna.

vet fortfarande inte vart jag ska ta vägen imorgon.
thessie sa något om nån fest , får ta och ringa henne sen.
lön om en vecka, det gillas till max :)


Dagens PLUS : jag känner mig enormt flitig på jobbet

Dagens MINUS : jag har två sönderkliade myggbett, ett på knäet och ett på foten som har skavt mot skon hela dagen :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0