dagens tredje

blev mycket skrivande idag.

vaknade vid åtta imorse eftersom att jag somnat vid nio igårkväll.
rätt sleten efter en vecka på distansapoteket med ungefär fyra timmars sömn per natt.
kommande vecka blir det mer sömn kan jag lova.
men iallafall, somnade om och vaknade vid halv ett då eddie väckte mig med en present :)
ett par jättefina öronhänge som jag fullkomligt älskar.
sen dusch och en runda till donken där det blev två chicken tasty plusmeny för att få mcD-glasen :P
två gröna fick vi och eddie fick båda, sen hem till mig och byta om och tillbaka till månsson/olsson för att färga eddies hår.
sen middag vid sex, sandra & kimmy kom också.
väldigt god mat och sen hem då eddie skulle till vittsjö.

snart kommer therese och rebecka, vi ska dricka till det lite sen vidare till Qbar och se om det är något ös.
det är dock björket ikväll och gratis innan 12 men vet inte om jag är så sugen på det.
är somsagt ingen dansmänniska såvida jag inte är väldigt berusad.
men får se hur det blir ikväll.
ska iallafall gå och byta om snart.
tänkte köra på jeans ikväll, har inga hela leggings :P haha

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0