Jobb, jobb och jobb

nu har jag varit på distansapoteket 8 dagar sammanlagt och på åtta dagar har jag hunnit tjäna ihop nästan 5000:-
kan jag få dom pengarna nu, tack?
sitter med slingor i håret just nu, börjar bli rätt blond, nice!
igår var jag på valentino med frugan, har fortfarande lite ångest :/
men, har nog sprungit av en hel del av det idag.
fan vad jag har plockat.
det känns verkligen i kroppen.
plus att igår blev jag attackerad av simba, har rejäla riv/bitsår på båda händerna.
men what to do.

vad händer på midsommar gott folk?
någon som vill ta sig an mig och therese? :)




Kommentarer
Postat av: Sandra

Ajj, varför det? Fick han dampryck?

2009-06-17 @ 20:21:40
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0