kort sammanfattning

mjaa. jobb idag med, har bara denna och nästa vecka kvar sen är jag klar med distansapoteket.
ska dock se om dom behöver mig mer, eftersom att jag inte har något för mig alls i hela juli.
känns inte så kul att sitta hemma.
idag fick jag reda på att jag kanske inte få lön på torsdag, utan att jag får allt 25e juli istället.
får hoppas på att lönebeskedet ligger i brevlådan imorgon, annars får jag ringa upp och se vart pengarna tar vägen och varför.
har ju som sagt bokat in en klipptid på snooze på lördag morgon, jag måste köpa biljett till tivolirock och vill gärna kunna ha lite pengar att röra mig med.

idag träffade jag madde en sväng efter jobbet, träffade även erika och carro en stund.
jag har "lovat" madde att jag ska införskaffa en gammal moped så jag kan köra ut på kafferep hos henne i sommar.
en puch maxi kanske? har ögonen på några på blocket.
det är så grymt töntigt, men samtidigt väldigt skoj.
jag skiter fullständigt i vad folk kommer tänka när jag kommer farandes på en liten skruttig gammal moppe.
vill inte ha någon scooter eller sånt mög.
utan det ska va någon gammal, sönderrostad billig sak.
får se hur det blir med det =)
slänger upp en bild på en jag hittat på blocket.
ni får gärna tycka jag är töntig om ni vill, haha :P


ska man gå ut och gå en runda innan jobbet imorgon?
dvs vid halv fem tiden, är någon på? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0