Middag för en

åh då är ännu en dag snart slut.
det är helt galet vad det går fort när man jobbar, även om jag jobbar dag denna veckan och slutar kvart över tre så går tiden så sjukt fort när man kommit hem med.
Idag kom Karin med mitt lönebesked, kan ni tro att jag blev glad eller?
så imorgon är jag nästan 9700:- rikare.
så blir en sväng till systembolaget med syrran och sen se om jag hittar något snyggt att ha på mitt till fredag, imorgon.

på fredag är det fest hos syrrans kille Erik i vanneberga, sen drar vi tjejer in till kristianstad.
ska bli riktigt skoj!
på lördag blir det klippning 10.00 och sen ska vi vara i eslöv kl 16.00 och fira stefan.
på söndag ska jag och eddie förmodligen till väla :)
har spanat in en hel del från gina tricot som jag är sugen på.

Ikväll var / är mamma på mary kay party och pappa är och jobbar.
så jag fick laga och äta middagen helt själv.
blev kyckling i ugn, stekt potatis, stekt bacon och brunsås.
fyfan vad lökig man är efter att ha stått i ett stekhett kök och sen äta i den värmen var inte skoj heller.
men nu har jag fått det gjort och så har jag lunch till imorgon med.

blir väl att gå upp och lägga sig framför tvn snart.
vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0