Morgonstund har guld i mund, haha

åhja, kan ni tänka er att jag sitter vaken redan nu?
och helt klar är jag med, hunnit med dusch , frukost och påklädning :P haha
inte illa
vi börjar dock om en timme så jag har en hel halvtimme till godo och har ingen aning om vad jag ska göra på den , får väl sitta här och kötta lmfao, idag åker visselpipan med också.
tänk att om exakt ett dygn sitter jag hemma hos annas moster med klassen på champagnefrukost. GALET!
är det nu man ska börja inse eller? :P haha

nej idag är det klassens dag och biggan bjuder oss på frukost, sen vet jag inte vad vi gör.
efter skolan ska jag iallafall gå och köpa fler slingor och sen sola en runda.




nu är jag inte långt ifrån den hårfärgen jag vill ha =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0