safetydance

idag blev det jobb och jag har nu fått min första jobbskada :P
eller , ja jag har ju fått rivsår och dylikt av kartonger men idag skulle jag flytta över 6-7 små backar till en annan vagn och snackade med sara samtidigt, så smidig som man är så slänger jag upp backarna på vagnen ( trodde jag) men dom landade på mitt ringfinger och det gjorde svinigt ont.
jag brukar inte vara värsta veklingen men fy för sören vad ont det gjorde.
började till och med blöda haha.

efter jobb blev det en runda till ungdomsmottagningen där jag sen blev hämtad av madde och kennie.
vi körde vidare till hästveda för att ta ett dopp i luhrsjön.
jag var som alltid, lite badkruka men fan vad skönt det var när man väl doppat sig.
sen försvann solen och vi gick upp och la oss lite för att försöka torka sen en glass på det.

fick massa rosor av eddie idag när jag kom hem :)
på fredag är det kristianstaddagarna som gäller, längtar :P

har gått runt och tänkt på en låt hela dagen, har vetat hur videon ser ut.
och nynnat lite på melodin sen inte kunnat mer, har gått och stört mig på det hela dagen.
och äntligen kom jag på det nyss!

Men without hats - safetydance






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0